Rok szkolny 2019 / 2020

LISTA PRZYJĘTYCH DO FUNDACJI NA ROK 2019/2020   ZGŁOSZENIA NOWE: Eryk KOSZELA (fortepian) Zuzanna SEJBUK (fortepian) Bartosz WĄTROBA (fortepian) Ignacy TRYBOŃ (kontrabas) Emilia KRZEMIŃSKA (wiolonczela) Antonina RZONCA (wiolonczela) Zuzanna SITEK (skrzypce) Nikodem ADAMSKI (klarnet) Zuzanna ZAJDA (saksofon) Jan KUBAS (śpiew) Gabriela STOLIŃSKA (śpiew)     PROLONGATY: Rozalia KIERC (fortepian) Maria

Continue reading

Gradus ad Parnassum – trzecia edycja: 11-13 października 2019

Zapraszamy serdecznie wszystkich pianistów, uczniów, studentów i nauczycieli  do udziału w III edycji projektu Gradus ad Parnassum. Wydarzeniejest rodzajem konferencji o zorientowaniu praktycznym. Łączy w sobie wątki tradycyjnej edukacji pianistycznej, edukacji początkowej, kameralistyki fortepianowej, improwizacji, czytania a’vista, a także przygotowania pianistów do funkcjonowania w profesjonalnym życiu artystycznym. Wzorem poprzednich edycji, także w tym

Continue reading

Międzynarodowego Seminarium dla nauczycieli rytmiki i kształcenia słuchu(info)

Szanowni Państwo! Fundacja Pro Musica Bona oraz Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia im. Wł. Żeleńskiego w Krakowie, pod patronatem Wizytatora CEA, Pana Wiesława Dziedzińskiego, organizują kolejną, siódmą już edycję Międzynarodowego Seminarium dla nauczycieli rytmiki i kształcenia słuchu w klasach 1 – 3, na które serdecznie zapraszamy zainteresowanych nauczycieli. Termin Rozpoczęcie: 13 kwietnia

Continue reading

Międzynarodowe Seminarium dla nauczycieli rytmiki i kształcenia słuchu

Zapraszamy na Międzynarodowe Seminarium dla nauczycieli rytmiki i kształcenia słuchu w klasach 1-3 Szkół Muzycznych I st. Kraków 13 – 14 kwietnia 2019 Sala Koncertowa PSM II st.  ul. Basztowa 9   Wykładowcy: prof. Mirosława Daniel (Genewa) dr Barbara Dominiak (Łódź) mgr Agata Kracińska (Łódź) mgr Agnieszka Sienkiewicz (Białystok)  

Continue reading

II edycji projektu „Gradus ad Parnassum”

„Gradus ad Parnassum” Wydarzenie jest rodzajem konferencji o wyraźnym zorientowaniu praktycznym .Łączy w sobie wątki tradycyjnej edukacji pianistycznej, edukacji początkowej, kameralistyki fortepianowej, improwizacji, czytania a’vista, a także przygotowania pianistów do funkcjonowania w profesjonalnym życiu artystycznym. Projekt jest kontynuacją cyklu „Gradus ad Parnassum” zapoczątkowanego wspólnie przez prof. Ewę Bukojemską oraz mgr Olgę

Continue reading